1. DESPRE
BOA Print – este denumirea comercială a S.C. BOA DREAMDESIGN S.R.L, persoană juridică de naționalitate română, cu sediul social în localitatea Turda, str. Zambilelor, nr. 10, jud Cluj, și punct de lucru pe str. Republicii, nr 10, Turda, jud Cluj, număr de ordine în Registrul Comerțului J12/2265/2017, cod unic de înregistrare fiscală 37522569.
2. TERMENI
Vânzător – BOA Print.
Client – persoană fizică sau persoană juridică care își face un cont în site și efectuează o comandă.
Utilizator – orice persoana fizică/juridică înregistrată pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din prezenta secțiune.
Cont – secțiunea din site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite clientului transmiterea comenzii și care conține informații despre acesta și istoricul acestuia în site.
Site – domeniul www.boaprint.ro.
Comandă – cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului, intenția sa de a achiziționa bunuri de pe site.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și client, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a clientului.
3. REGULAMENT DE VÂNZARE ONLINE
3.1. Prin înregistrarea unei comenzi pe site, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
3.2. Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea produselor din comandă. Dacă modifică cantitatea de produse din comandă, va anunța clientul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii și va returna suma achitată, dacă se impune.
3.3. În conformitate cu prevederile art. 8, alin. (9) din O.U.G. nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, momentul încheierii contractului la distanță îl constituie momentul confirmării de către vânzător a acceptării comenzii transmise de client (consumator). Confirmarea comenzii se realizează prin intermediul adresei de email, furnizată de client la momentul plasării comenzii, și doar dacă sunt îndeplinite cerințele prevăzute la art. 4.3 din prezentul document.
3.4. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către vânzător pe site vor sta la baza contractului.
3.5. Comunicarea cu vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “Cine suntem?”- subsecțiunea “contact” din site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
3.6. BOA Print poate publica pe site informații despre Servicii și/sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
3.7. Prețurile produselor și serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în LEI (RON) și includ T.V.A. (conform legislației în vigoare de la momentul plasării comenzii).
3.8. În cazul plăților online vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai clientul.
3.9. Imaginile produselor prezentate pe site sunt utilizate cu titlu de prezentare și informare și nu reprezintă o obligație contractuală din partea BOA Print și nici nu atrag responsabilitatea acestuia.
3.10. Toate informațiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe site nu reprezintă o obligație contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
4. DESPRE COMANDĂ
4.1. Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile afișate pe site. Un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există în stoc. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, fără finalizarea comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului.
4.2. Prin finalizarea comenzii clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte și complete la data plasării comenzii.
4.3. Confirmarea de înregistrare a comenzii primită de client automat, la momentul finalizării comenzii și ulterior prin e-mail, nu creează obligații contractuale și nu este o confirmare a faptului că produsele comandate sunt pe stoc. Comanda plasată online de către cumpărător va fi considerată validă numai după confirmarea acesteia de către vânzător, și dacă:
– datele furnizate de cumpărător sunt complete și corecte;
– produsele din comanda cumpărătorului sunt disponibile;
– plata a fost finalizată cu succes.
4.4. Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către client, în urma unei notificări prealabile adresate acestuia, fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:
– neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului clientului, în cazul plății online;
– datele furnizate de către client pe site sunt incomplete și/sau incorecte.
4.5. În situația în care clientul solicită returnarea comenzii, vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 zile de la data informării vânzătorului de către client asupra deciziei sale. Rambursarea se va face doar după primirea comenzii de către vânzător, aceasta fiind în aceeași stare în care a fost trimisă. Suma va fi returnată prin virament bancar- dacă plata a fost făcută online sau ramburs, în contul pus la dispoziție de către client.
4.6. Produsele, care nu sunt personalizate la cererea clientului, pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care au fost livrate de curier sau au fost ridicate personal, prin completarea formularului de retur, disponibil la secțiunea “Returnare produse”. Clientul va primi pe e-mail confirmarea de primire a cererii de returnare a comenzii.
În cererea de retur trebuie selectată una dintre opțiunile de retur: schimb cu un produs diferit sau rambursarea sumei de bani.
4.7.După anunțarea intenției de returnare, clientul are 14 zile calendaristice în care produsul trebuie să ajungă la adresa: BOA Print, str. Republicii, nr. 10, Turda, jud Cluj. În caz contrar, clientul își pierde dreptul de a returna produsul. Returnarea fizica a produselor se poate face personal sau prin curierat rapid, la adresa menționată mai sus, costurile fiind suportate de client.
4.8. În cazul produselor defecte sau deteriorate, după transmiterea formularului de retur, clientul va trimite un email, la adresa office@boaprint.ro, cu imagini concludente cu produsul defect sau deteriorat, împreună cu o descriere cât mai clară a problemei.
4.9. Pentru a fi returnate, toate produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite. Nu se acceptă produsele degradate de client: prezintă urme de zgârieturi, ciobituri, lovituri sau urme de folosire excesivă, precum și produse vestimentare purtate.
4.10. De asemenea, vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor returnări repetate.
4.11. În cazul în care un produs comandat de către client nu poate fi livrat de către vânzător, acesta va informa clientul asupra acestui fapt și va returna contravaloarea produsului, dacă acesta a fost achitat, în termen de maxim 7 zile de la data înștiințării clientului.
5. PRODUSE FĂRĂ DREPT DE RETUR
Sunt exceptate de la dreptul de retur produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de client sau personalizate în mod clar;
6. CONFIDENȚIALITATE
Informațiile furnizate de către client vânzătorului cu privire la comanda plasată vor ramane în proprietatea vânzătorului.
7. PLATĂ
7.1. Prețurile produselor afișate în cadrul site-ului www.boaprint.ro includ T.V.A., conform legislatiei în vigoare.
7.2. Prețul și modalitatea de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite către client factura pentru produsele livrate, obligația clientului fiind de a furniza informațiile necesare emiterii facturii, conform legislației în vigoare.
7.3. Vânzătorul va transmite clientului factura aferentă comenzii în format electronic, la adresa de e-mail menționată de client la momentul plasării comenzii.
7.4. Prin trimiterea comenzii, clientul este de acord să primească facturile în format electronic, la adresa de e-mail menționată în contul său.
7.5. Datele cardului de plată ale clientului nu sunt accesibile BOA Print și nici nu vor fi stocate de către BOA Print sau de către procesatorul de plăți integrat în site, ci doar de către entitatea autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de identificare a cardului.
7.6. Procesatorul de plăți online integrat în site este Netopia Payments SRL, cu sediul în București, Sector 2, Bd. Dimitrie Pompeiu 9-9A, IRIDE BUSINESS PARK, Clădirea 24, etaj 4, CUI RO15565496, nr. de ordine în Registrul Comerțului J40/9170/2003,
8. LIVRARE
8.1. Vânzătorul se obligă să livreze comanda prin curierat rapid către client.
8.2. Transportul este gratuit dacă valoarea comenzii depășește 600 lei. În caz contrar, costul de livrare este de 30 lei, doar pe teritoriul României, pentru localităţile aflate în aria de acoperire a firmei de curierat. Pentru localităţile din afara ariei, se va percepe o taxă suplimentară față de tariful standard, respectiv 15 lei. Termenul maxim de livrare este de 5 zile lucrătoare.
8.3. Produsele comandate pot fi ridicate și de la sediul vânzătorului, în mod gratuit.
8.4. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor.
9. GARANȚII
BOA Print nu garantează și nici nu va putea fi considerată responsabilă în cazul în care produsele achiziționate nu corespund scopului pentru care au fost achiziționate.
10. RĂSPUNDERE
10.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care clientul o poate suferi ca rezultat al onorării comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea produselor după livrare și, în special, pentru pierderea acestora.
10.2. Prin crearea și utilizarea contului, clientul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de cont (utilizator și parolă) și pentru gestionarea accesării contului.
10.3. Prin crearea contului și utilizarea conținutului site-ului și/sau plasarea comenzilor, clientul acceptă în mod expres Termenii și condițiile site-ului, în ultima versiune actualizată*, existentă pe site la data plasării comenzii.
10.4. Acceptarea Termenilor și Condițiilor se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din Site, prin trimiterea comenzii.
* Termenii și condițiile pot fi modificați oricând de către BOA Print.
11. DATE CU CARACTER PERSONAL
11.1. Protecția, colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor dvs., în conformitate cu legislația aplicabilă, reprezintă aspecte importante pentru noi în scopul de a asigura confidențialitatea datelor. În acest sens, ne angajăm să respectăm cu strictețe dispozițiile Legii nr. 677/2001, pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată, și ale Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR, Regulament (UE) 2016/679).
11.2. Datele dvs. cu caracter personal pe care le stocăm și le prelucrăm (nume, prenume, adresă de email, număr de telefon, adresă de facturare/livrare) sunt oferite direct de dvs. și nu de terțe părți. În măsura în care colectăm date personale în contextul procesării comenzilor, transferul se face în formă criptată Secure Sockets Layer (SSL).
11.3. Vom transfera datele dvs. personale către terțe părți sau le vom transmite către acestea, sau acestea le vor transmite către noi, dacă acest lucru vă fi necesar în vederea îndeplinirii contractului sau în scop de facturare și livrare a comenzilor, ori dacă v-ați exprimat acordul expres în acest sens.
11.4. În cazul în care vă veți crea un cont de client, aceste date vor fi stocate și utilizate în vederea derularii contractului încheiat între Dvs. și noi. Crearea unui astfel de cont de client are scopul de a vă facilita cumpărăturile pe viitor. Astfel, informațiile dvs. privind adresa, metodele de plată și furnizorul de servicii de livrare sunt preselectate pentru Dvs. pentru următoarea comandă. Vă rugăm să tratați datele dvs. de acces drept confidențiale și să nu le dezvăluiți altor terțe persoane neautorizate. Dacă veți dori să ștergeti datele contului dvs. de client, va fi necesar să ne trimiteți o solicitare în acest sens în scris sau prin e-mail folosind datele de contact.
11.5. Produsele noastre nu pot fi comandate de copii sub 16 ani și nu colectăm cu bună știință date de la persoane sub 16 ani. În cazul în care constatăm că o persoană sub 16 ani ne-a furnizat date cu caracter personal, le vom șterge imediat.
11.6. În cazul în care ne veți contacta și ne veți transmite formularul de reclamații completat, vom păstra acele informații pentru a putea soluționa reclamația dvs. și a avea o evidență a situațiilor apărute.
11.7. La livrarea coletelor, transmitem informațiile strict necesare firmelor de curierat pentru a efectua livrarea sau a vă informa prin e-mail ori telefonic privind livrarea comenzii dvs.
11.8. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri privind informațiile dumneavoastră sau doriți să vă exercitați drepturile legale cu privire la confidențialitate, ne puteți scrie la adresa de e-mail office@boaprint.ro. Vom depune toate eforturile să răspundem solicitării dumneavoastră în termen de maxim 30 de zile.
12. DREPTURI DE AUTOR
12.1 Conținutul site-ului, incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, imagini statice și dinamice, text, materiale video și multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusivă a BOA Print, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens, inclusiv prin licențe de utilizare sau publicare.
12.2 Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, transferul, utilizarea, reproducerea sau afișarea conținutului de pe site, decât cu acordul scris expres al BOA Print.
12.3 Cumpărătorul poate copia, utiliza sau transfera conținut de pe Site numai în scopuri personale sau scopuri non-comerciale.
13. FORȚĂ MAJORĂ
13.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial, este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
13.2. Dacă, în termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.